E-mail Marketing

Get the best

Waarvoor zet je e-mail marketing in?

E-mail marketing is nog steeds een van de sterkste marketingmiddelen uit deze tijd. Maar zeker niet de meest simpele. Hoe zet je nou een goede mail campagne op? Allereerst is het belangrijk om te begrijpen dat de mensen die de mails ontvangen al geïnteresseerd bleken te zijn in jouw producten of diensten. Met de juiste gegevens kun je zeer gepersonaliseerde e-mails sturen naar de personen die geïnteresseerd bleken te zijn door een specifieke product of dienst. Met het analyseren van hun interesses, voorkeuren en gedrag kun je hier dus perfect inspelen op de interesses van je klant. 

 

E-mail Marketing door marketlead
We’re the best

Wat is er mogelijk

analytics icon

Marketing Strategie

Wij ontwikkelen een sterke e-mail marketingstrategie waarin elke klant zijn eigen geoptimaliseerde weg bewandelt  

research icon

Optimaliseren & Analyseren

Hou statistieken zoals open rates, click-through rates en conversieratio’s bij om de effectiviteit van je campagnes te evalueren

brainstorming

Klantrelaties

Ontdek hoe e-mail marketing je kan helpen met het onderhouden en uitbreiden van klantrelaties voor meer terugkerende klanten

E-mail Marketing door marketlead
Onze Services

Zo verzorgen wij de beste
Email Marketing Services

01.

02.

03.

Marketing Strategie

Hoe zorg je nou voor de beste resultaten met email marketing? Er zijn een aantal punten waar rekening mee gehouden moet worden. Allereerst is het belangrijk dat je weet wie je klanten zijn en die segmenteert zodat elke klant het meest geoptimaliseerde pad kan bewandeld. Vervolgens maken we een automatisch werkend systeem met onze Market Machine methode die we je graag verder toelichten in een gesprek.

Optimaliseren & Analyseren

Analyseren en Optimaliseren horen als puzzelstukjes in elkaar te vallen, maar toch gebeurt dit niet altijd. Het is van belang dat de feedback die je uit de analyses haalt ook worden toegepast in het optimaliseren van de campagnes. Kleine aanpassingen kunnen vaak een groot effect hebben omdat email campagnes vaak naar vele mailadressen worden verzonden. 

Klantrelaties

Deze vorm van marketing helpt ook met het opbouwen van klantrelaties. Door het sturen van relevante en waardevolle inhoud kun je vertrouwen en geloofwaardigheid opbouwen bij de klant. Dit kan uiteindelijk gaan leiden tot loyale en dus terugkerende klanten. Doormiddel van nieuwsbrieven, uitleg over product of diensten en Speciale aanbiedingen op bijvoorbeeld verjaar- en -feest dagen bouw je een sterkere band met je klanten op.

''Work with the best''

Waarom Marketlead?

Met onze ervaring en ontwikkeling op het marketinggebied kennen wij de traditionele en moderne marketing strategieën als de beste. Onze passie voor ondernemen en marketing is een essentieel onderdeel in hoe wij te werk gaan. Wij streven altijd naar de hoogst haalbare resultaten om zo de groei optimaal te beïnvloeden.